-
Video content marketing? De tijd is er volkomen rijp voor.
Video content marketing: toegankelijk voor élke adverteerder. Ook al heb je een beperkt team en beperkte middelen. Iedereen doet het. Nu jij nog.
-
In tijden als deze is het goed om eens een paar dingen van onder het stof te halen. Je langetermijnstrategie bijvoorbeeld.
Adverteerder of reclamebureau, je herkent wellicht het volgende. Je bent al die tijd al met huid en haar opgevreten door wat er “ASAP” moet liggen. En elke keer het er ligt, staat de volgende “ASAP” ongeduldig op je te fluiten. Alsof je een hond was.
-
Hoe begin je met beperkte middelen aan content marketing?
Werkt content marketing even goed voor elk soort bedrijf? Speelt budget een grote rol? En wat als je alleen maar op korte termijn mikt?
-
Hoe zit het met de toekomst van digitale marketing? En welke toekomst is weggelegd voor jouw bedrijf?
De toekomst van digitale marketing? Wordt die warm en menselijk of veeleer koud en berekend? Jij bepaalt die toekomst. Met je keuzes.
-
Is je content-distributie wel voorkomend en beleefd als je ads betalend zijn?
Inbound marketing en betalende ads: krijg je geen niesbuien en jeuk als je die 2 met elkaar combineert? Of zijn advertenties in die mate veranderd dat ze vandaag ook als ‘inbound’ kunnen gelden?
-
Een verhaal schrijven waar mensen gretig hun tanden inzetten, hoe begin je er concreet aan?
Een pen hanteren is een kwestie van tijd en oefening. Maar wie schept nog plezier in het schrijven van blogposts? B2B en technisch, iemand?
-
Zo oogst je met je contentstrategie uiteindelijk liefde voor je merk.
Een kille, berekende strategie in combinatie met authentieke hartverwarmende verhalen. Zo bouw je met content liefde voor je merk.